Change

senaste natten sov jag hos my, efter att jag varit på fest hos mina grannar! det va kul, härlig stämning fast det regnade. dock skadade jag min minsta tå, deprimerande! Jag å my körde lite moped me andreas å jonte, sen träffade vi hanna också!

innan vi somnade på natten såg vi en jätte söt film, älskar verkligen lyckliga slut på kärleksfilmer! de e liksom så de ska va även om de e så jävla uppenbart att de blir så egentiligen. varför e inte verkligheten liksa förutsägbar när de gäller de? fast egentligen hur kul hade de varit?

idag färgade jag också mitt hår!!! mörkt...riktigt mörkt, inte svart men väldigt mörk brunt, lite för mkt tycker jag...vet inte riktigt om jag e nöjd, men man vänjer väl sig? bättre än färgen jag hade innan i alla fall den kändes gul, inte fint!! men de va egentligen nån brun blond blandning. nu slipper jag i alla fall mörka utväxter. nice! och egentligen så e ju brunetter snyggast!^^


Kommentarer
Postat av: hanna

hehe:D klart det inte blev, det blev skitsnyggt!:) <3

2010-08-09 @ 14:26:28
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Fin bild. Jag har också färgat håret brunt precis, var blond innan :)

2010-08-10 @ 20:53:22
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0