I made it!!

jag klarade de! blev så sjukt glad, va super nervös precis innan jag klickade at jag va klar, å sen bara 58 poäng! man blir fan lycklig! klarade att hitta ditt helt bra också! tack my å hanna!♥ sen blev de shopping! yeah! först entre och sen staden! jätte kul! sen när man kom hem va pappa där och vi åkte tsm till bromölla för att köpa en moped hjälm, för de känns ju lite deppigt och ha tagit kortet och inte kunna köra för man inte hade någon hjälm! när jag kom hem va jag ju tvungan att köra lite så de blev hem till maja me dom  andra flickorna å sen kom de annat folk också. roligt kväll, fast de va lite sorligt och komma hem med skrapsår på knäna...för att herman putade mig i en kundvagn så den trillade lyckat! sen va de lite läskigt att köra hem på kvällen men alexander följde mig en bit!:))

Idag ska jag på fest hos mina grannar som typ fyller år allihopa? sen kanske jag åker nån stans fö ni vet...jag har ju moped körkort!!!!:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0