i'm fucking awesome!

yeah! allt gick bra igår! jag e lyckliiiiiig!

å det blev massa bättre sen för jag och maja va i stan å shoppade. alltid kul! sen träffa vi hanna som hade färgat sitt hår svart!;) och my har gjort hårförlängning å maja har blivut ännu mer röd hårig! bara jag som e oförendrad? tråååååkigt! imon börjar ju skolan, efter varje sommarlov har jag alltid fått en sån känsla av att jag vill komma tillbaka till skolan förändrad och att alla ska bli helt chockade. haha! men e de bara jag som känner så? man vill typ att folk ska tycka man e mer intressant efter sommarlovet. att de ska ha hänt mkt å typ man ska ha festat, druckit, knullat å strulat mest! som om man blivit mer erfaren? men egentligen måste de ju va ganska dumt för efter bara ett tag med alla i skolan så märker man att dom personerna fortfarande bara e som vanligt och seriöst "att vilja va nån annan än sig själv e att slösa bort personen som man e"


btw, träffade tjejerna, lindhe å kabbe igår och jag råkade ta me kabbes körkort och bankkort hem så han blev visst grovt kriminell igår på shell verkar de som!? men tror dom kommer snart å hämtar korten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0