Oups I did it again!

ojojoj! stort missförstånd på G verkar de som! Det som e värst e ju att jag inte har gjort något, egentligen! Vet inte om de e bra eller dåligt att jag åker tilll Grekland på måndag! de kommer bli jävulskt gött men på ett sett vill jag komma till skolan och försvara mig själv men på ett annat sätt e de kanske bra att va ifrån allt folk ett tag så slipper man skiten? I vilket fall som helst ska jag ju åka och jag hoppas bara att mina flickor om de behövs! för jag kommer sakna dom MASSOR! ♥ men annars hade jag jätte kul igår hos hanna, och de e ju de viktigaste!

men jag hoppas jag får kul ändå! de kommer bli jätte härligt och jag hoppas de blir många fina bilder också! mamma har sagt att vi kan framkalla dom på stora taveldukar typ! fräckt va? och så kan man alltid hoppas man blir lite brun ju! Så nu e de bara att packa som fan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0