peaceandlove

jahaa då va det torsdag och snart helg! hoppas verkligen det blir nåt kul i helgen innan jag åker till grekland!! åhhh, jag längtar så mkt! orkar inte skolan trots att den precis har börjat! suuuck, men de fixar sig ofc. de ända jobbiga e att jag måste göra massa läxor så jag inte kommer efter.

imon fylller min lillla söta bror som e så jävla jobbig år! han kommer få kalsonger av mig, några snygga som va lagom dyra. han e typ kalsong beroende. haha, de e sant! dom köpte jag i stan i tisadags me hanna å my. då köptes också en fin tröja med spets på axlarna som jag ska ha om de blir något på fredag!

nu ska jag se paradise hotel danmark! e beroende.....

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0