Night and day

va fan ska jag säga? jag e sjukt sleten efter att igår ha sovit  husvagn men flickorna och alle, jonte och andreas1 kul,kul! och vi så två skräckfilmer!! the uninvited och friday the 13th! yeah, älskar skräckfilm! inte såna köttar filmer utan sånna som e läskiga på riktigt inte bara massa blod. därför tycker jag the uninvited va bäst, friday the 13th köttar dom  ju bara varandra och de finns typ tusen såna filmer som handlar om precis samma sak, någrar ungdomar åker ut i skogen å campar, där e finns nått pysko som dödar alla en efter en tills antingen en elr två överlever i slutet, för att dom lyckas döda köttar killen. men sen kommer de alltid en mist en fortsättnings film efter där det vissar sig att pyskot egentligen inte dog, hur orimliget de än e så överlever han alltid å ´då kommer de nya ungdomar till skogen igen å så börjar allting om...suck! förutsägbarat!! nu blev de en jävla massa om film när jag egentligen skulle berätta om igår men allt e ganska privat så skit i de! dock har jag, hanna och my fått städa hela dan fast egentligen har vi bara sovit ute SOLEN! sjukt gött me fint väder!



faaaaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0