Fix me

hjälp! jag blir deprimerad.... jag vill inte bröja skolan, för de betyder att de bara e ett år kvar till gymnasiet... jag e redan nervös! de e ju inte så att jag e rädd för gymnasiet, jag e liksom rädd för jag vet inte vad jag vill! har ingen aning om va jag ska gå. de blir liksom som man lämnar all tryghet, som att bli vuxen, jag vill inte!!(a) känner sig vuxna aldrig trygga? jag hade inte vågat va  vuxen i alla fall! kanske inte så konstigt att jag känner så jag menar... jag e ju faktiskt bara 15! men de e de som e så sjukt, som man vet va man vill när man e 15? de gör i alla fall inte jag! och de skrämmer mig som fan! sen e de alla kompisar också, men jag tror de fixar sig kommer kanske bli lite skönt allt lämna vissa bakom sig, och föresten kommer hanna,maja,my alltid finnas kvar! men fan! jag snackar ju som om jag skulle börja gymnasiet nu! de e ju ett helt år kvar, där de kommer hända massa! så de fixar sig, hoppas jag... för jag menar de gör de väl alltid??







.yrros.sorry.



Kommentarer
Postat av: myyyy

ja, det löser sig alltid hedda!

det kommer gå jättebra och duvet att jag (och hanna & maja) ALLTID finns där för dig:)

<3

2010-08-14 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0