but it keeps getting better!

så skumt att allt blir som vanligt så snabbt igen? men bra dock! fast de e inte över än, ska ju till polisen också:\ men allt känns ganska bra nu, vill bara träffa alla mina söta vänner och pojkvän innan midsommar som jag tyvärr måste spendera med mina släktingar medans alla mina kompisar har kul här hemma! sen e det konfirmations läger och lääängtar som fan till tivolirock och annat kul! de verkar ju i alla fall bli en händelse rik sommar!!! ingen kan ju säga något annat, my i blattekiosken, hedda&hanna&my i noretull, jag i bikbok affären... hoppas de händer mer ROLIGA saker för de där sista va inte så kul. men få se de som en livs upplevelse typ, hur många har varit me om de?(hur många vill va me om de?;o)

Kommentarer
Postat av: hanna

klart det blir en liten hedda! älski;*

2010-07-24 @ 21:38:07
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0