FAN!

mitt huvud gör ont av alla tårar jag gråtit idag, hur kunde det bli så här?de e så funtansvärt overkligt och samtidigt alldels för verkligt. jag ångrar mig fast jag inte har nåt att ångra. så konstigt allt blivit nu på några sekunder, minuter, timmar har mitt liv förändrads i en konstig riktning. de kunde hänte vem som helst men de hände mig! faaaaaaaaaan! de va en olyckshändelse, ett missförstånd, lite otur som gjorde mig skyldig till saker jag aldrig tänkt på att göra. när några av dom jag älskar mest inte tror mig hur ska folk jag inte känner lita på mig? det är bara sjuuuuuuuukt! önskar jag kunde spola tbx tiden, men fan de funkar inte så! helvete?!<3

Kommentarer
Postat av: hanna

jag hörde vad som hänt,fyfan! jag tror på dig och jag finns här föralltid. jag älskar dig hedda<3

2010-06-22 @ 23:17:55
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0