Thursday, I don't care about you, It's Friday, I'm in love, Saturday, wait,Sunday always comes too late

har inte bloggat på länge för att jag inte har hunnit!
jag har varit på student,badat, sovit hos hanna, träffat folk, varit i växjö, varit med pojkvän och gått i kyrkan med my!

jag har haft jätte kul! imon och på tisdag blir de mopedkurs, hoppas de går bra! sen e de bara en vecka kvar tills vi har sommarlov! de kommer bli sjukt gött, jag och mina galna flickor har en lisa på saker vi ska göra! de e helt sjukt! hehe! läääängtar, dock måste jag ha ett sommar jobb för att överleva! nu ska jag göra något kul!



såå gammal, sååå söt?


Kommentarer
Postat av: tobbs

svar: vädret har varit riktigt skönt fast denna veckan är det bara regn regn och regn... segt för slutar skolan nu i veckan och hela växjö tar studenten etc.



Tack så mycket :) hoppas du följer min blogg då :)

2010-06-06 @ 21:43:21
URL: http://tobbs.se
Postat av: tobbs

svar: japp jag bor i växjö :)

2010-06-07 @ 16:15:05
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0