tuseday great...

jag e kär....!

men den jag e kär i är tyvärr inte kär i mig...jag pratar självklart om den underbara byxdressen från åhlens! den e så fiin men jag ser verkligen enorm ut i den;( sorligt! men de e som med alla kärlek, de e inte lönt att stanna kvar och hoppas utan bätter och gå vidar så man slipper bli sårad igen. dörför köpte jag ett par gråa mjukisshorts idag ist! 

idag har jag också gjort syntesten, stolt! dock va jag lite närsynt på högra ögat! tanten där skrämmde mig till tusen när hon sa de och sen började snacka priser på glasögon! men de va ingen fara, jag slipper glasögon och linser! jag i glasögon....? men jag grät i alla fall massor när man skulle stirra in i den där saken och läsa bokstäver som i 4:an!tack my för du följde me mig!

Idag kom de några och snackade om jämställdhet till skolan, kunde varit intressant om dom inte varit så dryga! imon blir de min riktiga kärlek...A.N.D.R.E.A.S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0