First one good day, then one bad?

Hade verkligen underbart med andreas! Han kom, vi gick ut lite, vi kollade fotboll, de blå laget vann, vi låg i min säng, ,*******,*****,*****, vi vaknade, vi åt frukost, vi badade nästan, han åkte!

Låter väl bra? Sen nu är jag precis hemma från en hemsk gudtjänst. och åhhhhhh...... de finns vissa människor som man... inte hatar, de e ett starkt ord, men verkligen, verkligen ogillar! Kanske e skönt att denna veckan e praovecka, så man slipper träffa dom personerna? Usch! Men jag e inte så sugen på att praoa heller, e riktigt nervös! tror dom kommer hata mig.... alla mina kompisar säger att jag är sjukt otrevlig mot nya folk, så har fått sjukt dåligt självförtroende i detta området, kännes inte bra! Hoppas på de bästa i alla fall! Nu ska jag lyssna på musik, inte tänka på jobbiga saker och personer utan på andreas!:D

Kommentarer
Postat av: myspy

praon kommer att gå jäääääätte bra gumman!<3

2010-05-23 @ 22:46:08
URL: http://lillamyy.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hedda det kmr att gå jätte bra! du ska inte ha dåligt sj-förtroende du ska va dig själv och då är du underbar. vi är nog alla i denna värld lite smått blyga mot nytt folk!(:<3

2010-05-24 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0