I don't care if monday's blue....

idrottsdagen pratar vi inte om...!

Men malmöö kan vi snacka om! Va inte där så länge men han ändå köpa 2 tjöjor på monki och weekday! och den vackra väskan på gina tricot!! Måste dock in till kristianstad imon för syntestet, måste verkligen fixa de! och då ska jag köpa byxdressen för den måste jag ha! På torsdag blir de student hos mina fina kusin vitamin! Vad har man på sig då? skäms över att säga de men jag har aldrig varit på student...




tröja från Weekday!





Tröja från Monki!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack desamma =)

allt bra med dig idag?

2010-06-01 @ 06:43:24
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kläder är ett förslag

2010-06-01 @ 16:09:04
Postat av: lillahedda!!!

svar till den smarte jävlen ovanför:

beundrar verkligen ditt IQ, du kan fan inte ha de lätt i livet!;D

2010-06-01 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0