Time for summer!

precis som vanligt va jag i skolan idag, men de e dock inte mkt kvar nu! E sjukt sugen på sommarlov, men sen kollar man ut och blir bara deppig, de e fan inget sommar väder! tycker de får bli mera sol, e sjukt sugen på och bada men tror de är lite för kallt...Dock så ska jag och flickorna till växjöäventyrs bad på lördag och leka massor! Får använda min bikini från hm som jag tycker är helt underbar!! Men idag laga vi nån konstig kaka med massa socker och jag kunde inte låta bli att äta av, så känner på mig att jag har gått upp massa kilo! En annan deppig sak e att jag tror jag behöver mer pengar till sommaren, får komma på något bra men inte för ansträngande sätt att få mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0