Hair day?

maja åkte precis hon kom hit med sin fiiiina moped en stund och vi snackade en massa! Idag sjöng jag upp, gick väl ganska bra med tanke på att jag e halft ton döv, fick ett VG! Har kommit på att jag e väldigt sugen på att färga mitt hår, måste dock vänta tills efter den tjugonde maj för då kommer barnbidrager! jippii! men har ett problem... jag vill inte klippa mig! måste man göra de hos frisören? vill behålla mitt hår även om de är slitet, känns som de börjar bli ganska långt nu! Dock har jag tid den 26 och då ska de i alla fall bli ljusare inte riktigt blont men typ ljusbrunt med massa blond slingor! ungefär som lauren conrad, hon har sjukt fint hår och underbar stil också! love it! 


Kommentarer
Postat av: myspy

jag snacka me mamma idag, man behöver INTE klippa sig om man inte vill:D<3

2010-05-20 @ 21:47:01
URL: http://lillamyy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0