20 Maj!

Äntligen lite sommar väder! Orkar inte med alla som klagar på att de e för varmt!De ska väl va varmt på sommaren? Funderar på att ha min byxdress imon i skolan, eller e de för tidigt? vi får se! Idag fick jag hem min kjol som jag har sytt i slöjden, med ett VG! Känner mig som ett VG-barn! Är sjukt nöjd med den, har nog aldrig sytt nåt så bra! Imon blir de fest men dock blev Växjö inställt pågrund av att maja ska spela fotboll! Tråkigt! Men hoppas de blir nästa vecka!

Kollade lite på olika bloggar och tjejen som har bloggen Grarderobsgrubbel & Byråbekymmer har typ designat jätte fina college tröjor och linnen för nelly.com, älskar hippi linnet! Kolla de! 

http://pyttis.blogg.se/ 

Brukar inte handla på internet men de kanske e bra? Får testa! Hör e nu en bild på de jag har "designat"(a) miiiin kjol!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0