Me like!

Äntligen hemma! Blir inga bilder för jag har helt enkelt inga! Orkade inte ta de!(a)

Men i alla fall, jag kom hem till maja igår där vi fixade oss och sen körde till hanna i spöregen (spyregn!!). där ifrån tog vi oss till sara i vanneberga! På vägen tappade hanna sin mobil framför massa heta militärer!

Hade mkt kul, jag drack inte så mkt och va inte full! Men många andra va de och de blev lite pinsamma situationer för mig med! Men hanna va lite halv full så jag skulle få köra hennes moped hem! Orkar inte se den söta flickan igentligen, gömmer sig med ölen! Dock va de lite tråkigt att hanna och herman inte fick nån chans att spela biljard! Men vi körde typ hem vid halv tolv, och mitt ute på en lång väg med massa dimma slutar majas moped fungera!!!! Då kommer Anton som också körde hem från festen och stannar med oss! Så söt kille! Så då sitter jag, Maja, Hanna och Anton mitt på vägen och väntar på Majas pappa klockan tolv på natten! När han kom körde vi hem till hanna och sov som fan! Hörde att de hände lite tråkiga saken sen, men jag hade kul. 

Idag va jag och hanna stekarna och låg i solen hela tiden! Så blev de ett vatten krig också, jag ägde! Nu e jag hemma och väntar på Andreas som kommer ikv, vi ska ha kanon mysigt men blir nog tvingad att kolla lite fotboll
 också!



Kommentarer
Postat av: hanna

haha spyregn! orkar inte se jag dricker upp den, enlgit han var jag ett jvla as;D herman & jag får ta det en annan dag;) vattenkrigets drottning är hanna:D så det så! ha en bra kväll, puss;*

2010-05-22 @ 17:36:32
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0