Never alone, always alone...

praon gick bra, dom va snäll, jag sa tack till allt, jag hjälpt till men helt seriöst.... hur ska jag orka en hel vecka?
känns jobbigt! Får inte träffa alla jag brukar träffa heller. men jaja de e bara 4 dagar kvar...(a)

har inte så mkt mer att säga förrutom att jag verkligen älskar alla mina kompisar och andreas! och att jag ska färga håret och göra syn test på onsdag, hur gör man egentligen syntest?

Förresten jag e tagga på pier pressure festival i göteborg den 20 juni, de e massa bra band där dock inte Rise against... men ändå typ Takida, paramore, 30 seconds to mars, The sounds, Dead by april och massa fler har dock inte så mkt pengar men de fixar sig nog!



Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig!

vi taggar till festivalen,vi ska ordna det. ska ta ett snack med mummie;D <3

2010-05-24 @ 22:55:44
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0