Confused

har färgat håret!!!! Efter 2 timmar och 40 min e jag klar och de blir ett ? på resultatet... De blev ljusar, inte jätte men ganska och dom sa att de skulle bil ljusare i sommar!

Nu har jag pratat om mitt hår, så sjukt onödigt! har precis insett hur mkt viktigare saker de finns att bry sig om än mitt hår! Det finns saker som är mkt viktigare än de och som alla borde bry sig mer om! Kanske lite mer fucking respekt till folk? De skulle fan behövas! finns så jävla massa äckligt folk som tror dom kan göra som dom vill utan nån jävla respekt för andra! Blir så sjukt äcklad av såna människor! Hur fan tänker dom?



                                             KÄRLEK TILL DIG FÖR DU FÖRTJÄNAR DET




Kommentarer
Postat av: myspy

älskar dig så otroligt mycket.

och ja, lite respekt hade fan inte skadat!

<3<3

2010-05-26 @ 20:54:33
URL: http://lillamyy.bloggplatsen.se
Postat av: modemix/sheima

söt bloggdesign :)

2010-05-27 @ 09:42:09
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0