yeah!

en dag kvar nu!! Orkar inte se mig själv, första dan ville jag aldrig mer gå ditt och nu tycker jag de e sorligt att de bara e en dag kvar! De e ganska jobbigt där men personer där e så roliga!

Jag lägger aldrig upp några bilder men de e för att jag verkligen hatar min kamera! Skulle vilja ha en bra kamera! Tänker fråga my om jag kan önska mig samma sak som henne i konfa present!;) alltså en systemkamera! tror faktiskt mamma och pappa kan gå med på de!

Helgen blir så här:
•fredag- prao, paddla med flickorna och pojkarna, bada ( bada e ett måste!!)
•lördag- växjö (hoppas,hoppas,hoppas)
•Hjälpa till hemma så jag får lite pengar, pojkvän?

andra punkten beror på majas fotbollar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0