it make things so complicated

 

hemma!!


Kommer aldrig glömma gårdagen! den sista praodagen som va den bästa! Kommer konstigt nog sakna de och den schysste kocken som tyckte jag va vacker!;) e väldigt smickrad! Fick en present av dom också mkt sött!

Sen va de det här med paddlingen... De spyregnade och åskade så de gick inte så jävla bra! killarna fick cykla hem i ös regn förutom jonte som blev skadad, lille killen! vi fick tillbringa en stund 8 pers i en bil och sen på bäckaskogslott! Men när vi kom hem mös vi hos maja! somnade nästan där i slutet och när killarna stack spenderade jag en härlig natt brevid majasfötter!;)  dock så saknade vi lite folk, tråkigt, men dom vet väl själva varför men kan inte hjälpa att de känns lite...sårande?

Nu e jag hemma och har precis bakat en kaka till mamma imon! de blev inget växjö på grund av att min barndomskopis från franrike e här och han ska stanna här hela helgen, vilket jag totalt hade glömt bort! förlåt!





villebarafåhakulsomduochfåsemittfavoritband.F.Ö.R.L.Å.T




Kommentarer
Postat av: hanna

vad är det med favoritband?:O o jag är ledsen att jag inte hörde av mig;( <3

2010-05-29 @ 23:49:57
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hej. :)

Allt bra? Ha en bra Söndag..

Kram Tobbe

2010-05-29 @ 23:59:06
URL: http://tobbees.com
Postat av: Jonna

fin blogg du har :)

2010-05-30 @ 00:56:44
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/
Postat av: myspu

jag smsade och ringde men ingen svarade så jag antog att ni inte ville ha mig där;)

2010-05-30 @ 01:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0