Work it out...

allt känns sjukt fel! de här känns som den värsta dan jag någonsin haft! seriöst... familjen, kompis de e bara fel! och pojkvänen e bort i turkiet denna dagen som e 2 månader som vi varit pojkvän och flickvän! underbart!
men de kommer väl bli bra, snart! egentligen e de inte de alla vill, även om vi e ledsna och så?

men nu ska hedda va glad!!orkar inte va ledsen mer! igår va jag i stan och köpter en underbart söt byxdress och en mascara på hm. sen köptes de ockå ett svart baslinne, och typ nån sunkissed grej så jag inte ser vit ut när andreas kommer hem! på kvällen åkte jag en massa moped med maja och hanna hem till nilsson och va lite med honom, abbe och ante. men dom skrattar åt hur jag pratar! så orkade inte dom mer så vi åkte hem till maj ist och sov. och då menar jag  verkligen sov!:))





jag vill bara sparka iväg den fucking bollen, så vi kan bli nya utan massa bollar och spel!



Kommentarer
Postat av: emma johansson

så söt blogg hedda ;)

2010-05-18 @ 19:31:51
URL: http://missqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0